نرم افزار حسابداری ابری {مزایا و معایب} | طلوع پدیده
نوشته شده توسط : سایت نرم افزار حسابداری طلوع پدیده

در حال حاضر نرم افزار حسابداری ابری یکی از بهترین نرم افزارهای موجود دنیای حسابداری است. در سال های اخیر در دنیای کسب و کار، سیستم های حسابداری و مدیریت مالی دستخوش تحولات زیادی بوده اند. از گذشته تاکنون سیستم های حسابداری به شکل سنتی مورد استفاده قرار گرفته و بسیاری از بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری تنها امنیت، پشتیبانی، قیمت و تعداد کاربران را در نظر می گرفتند.

اما نرم افزار حسابداری ابری یکی از نرم افزارهایی است که می ‌توانید به وسیله آن در کمترین زمان به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و هزینه های خود را کاهش دهید. در واقع ایجاد سیستم پردازش ابری یکی از تحولات دنیای حسابرسی و حسابداری به شمار می آید. از آنجا که بسیاری از افراد اطلاعات لازم را از قابلیت های این نرم افزار ندارند، در ادامه اطلاعات مفیدی در خصوص مزایای استفاده از این نرم افزار و میزان امنیت آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس انتهای مقاله با ما باشید.

آشنایی با سیستم پردازش ابری

✅  بسیاری از بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری قابلیت پشتیبانی و حفظ اطلاعات را در فایل و یا سی دی برای کاربران فراهم می ‌کنند و می ‌توانند پس از انجام مراحل نصب، به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. اما سیستم پردازش ابری نیازی به این مراحل ندارد، در واقع حسابداران می توانند در یک فضای ابری به سرعت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند، همانند حساب های کاربری جی میل که می توانید در هر سیستم عامل از گوشی هوشمند گرفته تا لپ تاپ از طریق اینترنت در هر زمان و مکانی به نرم افزار و اطلاعات موجود خود دسترسی پیدا کنید.

✅سیستم پردازش ابری هم اینگونه عمل می ‌کند و شما می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته و نصب نرم افزار را در یک فضای ابری و به صورت آنلاین انجام دهید. چنانچه نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید این نرم افزار هستید، می توانید با کارشناسان ما در طلوع پدیده تماس حاصل نمایید و از سرویس های متنوع ما بهره مند شوید.

حسابداری چیست؟ برای کسب اطلاع از پاسخ این پرسش روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

 

نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

????  در سیستم سنتی، نرم افزارها به صورت دستی روی هارد دیسک کامپیوتر قابل نصب بودند و کاربران برای استفاده باید از یک کامپیوتر خاص استفاده می ‌کردند. اما در بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری که به نوعی یک نوع حسابداری آنلاین می باشد، سیستم مانند فضای ابری کار می کند. از سوی دیگر حسابداری ابری در نحوه کارکرد و ارائه خدمات تفاوتی با نرم افزار های سنتی ندارد، اما می توانید تمام رویدادهای حسابداری را بدون هیچ گونه محدودیت از طریق این نرم افزار انجام دهید. این را هم بدانید که نرم افزار حسابداری تحت وب رایگان از امنیت و سرعت پایینی برخوردار است.

????  بعلاوه یکی از مزیت هایی که نرم افزار حسابداری ابری دارد این است که شما بدون نیاز به نصب دوباره نرم افزار، می توانید از طریق مرورگر وب و اینترنت به رویدادهای حسابداری خود دسترسی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با قابلیت های این نرم افزار، در ادامه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

جهت آشنایی با اصول اولیه حسابداری و 10 نکته برای خرید نرم افزار حسابداری روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری ابری

✅  همانگونه که اشاره شد نرم افزار حسابداری ابری با دیگر سیستم های حسابداری از نظر ارائه خدمات تفاوت چندانی ندارند و همه محاسبات و استانداردهای حسابداری از جمله پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل و سایر امور حسابداری قابل انجام است. با این وجود نرم افزار حسابداری ابری قابلیت‌ها و کارکردهای دارد که آن را از سیستم های حسابداری سنتی متمایز می کند. این مزایا و قابلیت ها شامل موارد زیر می باشد:

دسترسی لحظه‌ای و سریع به داده‌ ها اطلاعات حسابداری ابری به صورت آنلاین قابل دسترسی است و روی سرور های ابری قرار دارد و شما با هر سیستم عاملی می توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.
عدم نیاز به ایجاد زیر ساخت های جدید با استفاده از نرم افزار های حسابداری ابری نیازی به اختصاص سرمایه و نیروی انسانی جدید نخواهید داشت و اطلاعات شما به راحتی می تواند مورد آنالیز قرار بگیرد.
امنیت اطلاعات در صورت استفاده از نرم افزار حسابداری ابری معتبر اطلاعات شما با امنیت بسیار بالا حفظ خواهد شد و هیچ جای نگرانی ای بابت سواستفاده از آن ها وجود ندارد.
وجود نسخه یکپارچه شما در صورت استفاده از نرم افزار های حسابداری از هر مکان و با چند سیستم مختلف می توانید دسترسی به اطلاعات خود داشته باشید.
قیمت مقرون به صرفه در برخی از نرم افزار های حسابداری ابری شما برای قابلیت های حسابداری مدرن و حرفه نیاز نیست هزینه خیلی زیادی پرداخت نمایید و با حداقل هزینه از آن ها بهره مند می شوید.

 

بهترین نرم افزار حسابداری ابری چیست؟ 

 

برای آشنایی با مفهوم کدینگ حسابداری با ما در طلوع پدیده همراه باشید.

میزان امنیت نرم افزار حسابداری ابری

✔️ سیستم های حسابداری قبل از هرچیز از اطلاعات و داده ‌های شما نسخه پشتیبان می ‌گیرند و می توانید اطلاعات خود را از طریق فضای مجازی در این سیستم ها به روز و ذخیره کنید. سیستم امنیت نرم افزار ابری شامل سیاست ‌ها و فناوری هایی است که امنیت داده‌ ها را بالا می ‌برد. از آنجا که فضای مجازی به گونه ‌ای طراحی شده است که افراد زیادی به آن دسترسی دارند و فضای ناامنی محسوب می شود، امنیت نرم افزار ابری که از مباحث چالش برانگیز است.

✔️ در مجموع باید گفت که در سیستم پردازش ابری معمولاً یک پوشش محافظتی برای اطلاعات وجود دارد. از بهترین روش ها در امنیت ابری کدگذاری و رمزنگاری اطلاعات است که این رمزنگاری باعث حفاظت اطلاعات می شود و از بین رفتن آن ها را تا حد زیادی کاهش می ‌دهد. استفاده از فایروال نیز یکی دیگر از روش های موثر در سیستم پردازش ابری است که می ‌تواند مانع امنیتی در اطراف زیرساخت‌های ابری ایجاد کند.

خلاصه مقاله

یکی از نرم افزارهای حسابداری مدرن که می توانید به وسیله آن به اطلاعات خود در هر زمان و مکانی در دسترسی داشته باشید، سیستم نرم افزار حسابداری ابری است که با مزایا و قابلیت هایی که دارد، از نرم افزارهای سنتی مدیریت مالی پیشی گرفته است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که نرم افزار حسابداری تحت وب رایگان از امنیت و امکانات کمتری برخوردار است. 

یکی از مهم ترین چالش های پیش رو، بحث امنیت داده‌ها و اطلاعات در این سیستم است. اما همانطور که در این مقاله اشاره شد سیستم پردازش ابری به دلیل داشتن پوشش محافظتی و امنیت در کدگذاری و رمزنگاری داده ها می تواند احتمال خطر از بین رفتن اطلاعات را تا حد زیادی به حداقل برساند و چنانچه دارای کسب و کاری هستید که می خواهید مدیریت حساب های خود را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و با امنیت بالا انجام دهید، به شما سیستم نرم افزار حسابداری ابری را توصیه می کنیم، چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید و قیمت این نرم افزار هستید، می توانید با مشاوران طلوع پدیده تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

منبع:  سایت نرم افزار حسابداری طلوع پدیده  و نرم افزار حسابداری ابری

 





:: برچسب‌ها: نرم افزارحسابداری طلوع پدیده , نرم افزارمالیاتی , مشاوره مالیاتی , مشاوره مالیاتی رایگان , آموزش حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: